Alltså jag är ju typ sämst...

...på att blogga. Men skit i det, nu pratar vi om roligare saker.
Rolig sak nr ett: Vi hade teori på ridningen idag och jag FATTAR! Sen kommer jag nog ha lite svårare att få till det i praktiken, men jag är med på vad det handlar om iaf, och det är ju ett steg i rätt riktning.
Rolig sak nr två: Nästa vecka börjar jag (troligtvis) i Karlshamn. Ska bli sjukt spännande att testa ny arbetsplats. Samma verksamhet, men det innebär inte att arbetet ser likadant ut för det.
Rolig sak nr tre: Jag har varit i Rom, jag har gått i Vatikanstaten och klättrat upp i kupolen i Peterskyrkar. Detta innebär att jag kan stryka en grej på min lista, vilket i sin tur innebär att jag tagit ett steg mot att uppfylla det jag bestämt mig för att göra med mitt liv (och tagit ett steg närmare döden?).
Rolig sak nr fyra: Idag hade jag lönesamtal och medarbetarsamtal. Vi har prestationslön på min arbetsplats vilket innebär att man kan hamna i tre olika nivåer för vilken löneökning man ska få, jag hamnade i högsta. Och det känns ju alltid fint att man gör ett bra jobb (sen är det inte säkert att jag får löneöking i år eftersom jag ska börja på nytt ställe).
Rolig sak nr fem: Jag håller redan på att bli piggare från min förkylning (som knockade mig i lördags kväll) och imrogron kanske jag kan ta en liten lugn löptur.
Rolig sak nr sex: Det är vår och jag känner mig lite kär hela tiden, och det är ju fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0