Solskenshistoria

Idag flexade jag lite från jobbet så jag var hemma redan tio i fyra. Lyx. Mitt tåg mot vetlanda går inte förrän sju. Ännu mer lyx.
Allt detta innebär att jag han ge mig ut på en löptur innan solen gick ner. I Sölveborg råder för tillfället vår. Det är plusgrader, fågelkvitter och sol.
Jaa, jag är mer än nöjd. Jag tog det rätt lugnt och försiktigt eftersom det fortfarande är isisgt på vissa ställen och jag vill inte halka och bryta mig. Men jag behöver likosm ta det lugnt när jag springer nu. Jag har inte längre samma fysiksa och psykiska styrka att pressa mig framåt i ett tempo som totalt suger musten ur mig. På den nivå jag ligger på nu så gäller det att överhuvudtaget ta mig ut och runt. Så ingen måltid (alltså inte mat-måltid) eller målsträcka. Målet är för tillfället att komma ut. Och det lyckades jag ju bra med idag och jag till och med njöt av det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0