Ööööö... 79?

Det är så svårt med vädret nu, jag vet inte hur mycket kläder jag ska ha på mig när jag springer. Det ser kallt ut, det blåser kallt, men det känns ändå lite varmt.
Idag när jag sprang så var jag lagom klädd när det blåste, och sen så fort det blev lite lä så höll jag på att svettas sönder.
Det är iofs sjukt skönt att det börjar bli varmt ute, men denhär årstiden är det svårt detdär med kläderna..
Nått annat som är sjukt skönt är att det inte är mörkt redan innan jag kommit hem från jobbet. klockan är strax efter nio och det är ändå inte helt svart ute. Det är inte längre kolmörkt på löpturerna och det är så himla skönt. Det känns som om min energi börjar komma tillbaka och precis som vanligt på våren så börjar jag känna mig lite kär sådär utan anledning, och det är inte fy skam det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0