lite drygt tre månader

96 dagar. Det är bara 96 dagar kvar och jag är skitdålig på att springa. Ja jag är stressad, som fan.
För tillfället ligger mina löparrundor på omkring en mil, och det går riktigt jäkla sakta och jag känner mig rätt sliten i slutet. På 96 dagar måste jag träna upp mig så att jag klarar fyra gånger så långt. Just för tillfället känns maraton som en sjukt dålig idé och jag blir lite sugen på att sälja min biljett till högstbjudande. Men samtidigt vet jag att jag aldrig kommer fölåta mig själv om jag fegar ur. Det är inte min stil att fega ur. Så jag måste helt enkelt klara det här.

Kommentarer
Postat av: Karin

Klart du inte fegar ur!

2012-04-10 @ 21:09:36
URL: http://lingonmoster.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0