90

Jag är UR form, big time. Det är verkligen dags att lägga på ett kol om jag någonsin ska fixa dethär.

Tog en liten runda på 5,8 km idag. Efter 4 började jag kolla på klockan och benen ville börja släpa lite efter mig istället för att driva mig framåt, och då gick det inte ens fort. Höll ett snitt-tempo på 5.44 och det kändes som självmord. Om 90 dagar ska jag springa nästan åtta gånger så långt och ångesten börjar övergå i panik.

Har skaffat ett vätskebälte eftersom det känndes väldigt jobbigt att springa med ryggsäck. Testade att ha det på mig idag på min lilla runda och det satt skitbra. Var inte i vägen och störde inte mitt rörelsemönster. Skönt att det är nått med löpningen som är bra iaf (synd bara att det inte är jag).

Och jag har sagt tusen gånger förut att Nu är det verkligen dags, men nu är det VERKLIGEN dags, annars kommer jag inte klara min mara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0