Snopet

Idag skulle jag gå och köpa gymkort (ja, det verkar som om jag blir kvar här ett år), och när jag väl släpat mig till gymmet så stod det en liteliten lapp på dörren att receptionen inte var bemannad fredag 18/11. Idag alltså. Jag har drygtat ut på att gå dit i tre dagar nu, och tji fick jag. Ingen gymkort innan helgen. Så det får bli löpning med K i helgen, precis som tidigare. Inte helt illa det, men det vore nog bra för mig att biffa på mig lite. Jag tror aldrig jag har sett så tunna armar som jag har nu. Jag hade spinkiga armar innan, men nu kan man utan större problem känna humerus. Det finns i stort sett inga muskler utanpå benet, eller det finns ju tillräckligt för att jag ska kunna röra på armarna, men inte så mycket mer.. Samtidigt som jag måste bygga lite så kan jag inte gå upp för mycket i vikt heller, då blir det för tungt att springa marathon istället. Det är inte lätt detdär med att hitta en balans.
I vilket fall som hellst så får jag gå till gymmet på måndag istället, för om jag bara skulle träna löpning så skulle jag försvinna helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0