Nu har jag fått tummen ur..

Ja, precis. Nu har jag fått tummen ur.. och skaffat mig ett gymkort! Igår fixade jag det, så nu har jag bindningstid i Sölvesborg ett år. Hoppas inte chefen lurat mig nu så jag verkligen får jobba kvar, annars blir det svårt. Om jag inte lyckas knipa ett av de andra jobben som ligger ute häromkring vill säga. Men jag tror att jag får va kvar, hon har ju praktiskt taget lovat mig att jag ska få va kvar ett år till.
Har lyckats gymma två gånger senaste två dygnen, och det är väl rätt bra får jag säga ;) Men har ingen ordentlig träningsplan ännu, måste försöka få ihop en ikväll.

Jag har föranmält mig till en halvmara också! Tänkte först göteborgsvarvet, men det var fullbokat. Så istället blir det sydkustloppet, som också är en halvmara.  Detta lopp går av stapeln 28 april och man springer länst kusten i Trelleborg, låter inte helt fy skam det!

Så nu är det tränatränaträna som gäller. Och jag tror det går bra. Har kommit igång med min träning (eller åtminstine med löpträningen) igen och det har börjat flyta på. Måste inte kämpa stenhårt för att motivera mig att ta mig ut längre/igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0