Tillgång

Dom har byggt ett utmohusgym i Västerås! Inte ett såndär fint med massa färger och "maskiner" som man knappt fattar hur dom funkar, utan simpla redskap som består av stockar i olika tjocklekar. Där finns "stockar" för de största muskelgrupperna och lite skyltar som förklarar hur man ska göra. Vilken tillgång!
Jag har under en tid funderat på hur jag ska styrketräna med något mer än min egen kroppsvikt samtidigt som jag slipper ställa mig i en svettig gymlokal och tycka att det är lite pinsamt att jag tar så lätta vikter. Västerås gav mig lösningen. Nu kan jag när som hellst ge mig av till rockis, värma upp i spåret och sedan styrketräna, utan att betala massa pengar för det och utan att behöva gå in! TACK!


Gymmet är av denhär modellen, fast inte riktigt så stort tror jag.


Bild lånad av http://sportyspiceblog.com/2010/06/01/coolt-utomhusgym/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0