På gång

Har träningsplaneringen på gång nu. Har gjort två skisser på veckoschema som jag ska testa. En bra mix med styrka och löpning. Det här ska bli så himla kul!
Som tur e har jag satt söndagar som vilodagar, så jag kan börja med träningschemat redan idag. Och eftersom det är söndag idag så innebär det vila! ;)
Kommer köra igång nästa vecka, men viss modifikation.

Sprang milen med Patrick igår. Vi hade tänkt ta 15 km, men bestämde oss efter sju att det nog skulle räcka med en mil, för oss båda. Gjorde min bästa tid på milen iaf, och det känns ju bra. Även om jag känner mig lite mesig nu såhär i efterhand när jag inte sprang så långt som var bestämt. Men vi ska ta 15 på fredag istället, så då gäller det att va fit for fight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0