Nu är det gjort

Har testat utegymmet, Gav det en chans igår. Och Visst, det är helt okej. Jag körde bara en liten stund, men ändå tillräckligt länge för att göra ett set av alla grejer förutom vissa bengrejer, eftersom jag gick direkt efter en timmes dans (där mina ben fick sig en omgång).
Gött att va ute och styrketräna, mycket bättre än et svettigt gym och tråkiga maskiner. Alla "stockar" förutom axelgrejen var typ lagom tunga för mig, så det va bra. Då slipper jag tänka, då är det bara att köra på, utan att ställa in vikter och greja. Kan nog tänka mig att träna där lite mer regelbundet fram tills jag flyttar, så jag blir biff inför Åhus-strand i sommar ;) Jag klarar ju inte av chins, dips och armstegen än, men det kanske kommer, jag får väl öva.
Det behöver ju liksom inte ta så mycket tid, och så är det supersmidigt att köra ett varv styrketräninen direkt efter löpningen. Då behöver jag inte ta mig någonstans eller byta om massa, det är bara att köra! Och det finns något för alla de största muskelgrupperna, perfekt. 
Så jag antar att jag är såld. Får svälja stoltheten och erkänna att stykreträning kanske inte alltid är så sugigt som jag påstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0