Män och mygg

Något jag upptäckt i min begynnande gym-karriär är att tjejer som tränar på gym har en viss attraktionskraft på män. Idag har jag upptäckt att detsamma gäller på mygg. Som ensam varmblodig varelse i min fina utegym fick jag ikväll erfara att det finns mer än gott om mygg i Rocklundaskogen. Upplevelsen kan liknas med BMB's dansgolv klockan kvart i två en lördagnatt, fast med mygg istället för gossar. Viftar man bort en, kommer tre nya, och de vägrar helt enkelt ge sig. Till slut tröttnar man och går hem.

En bit bort från mitt gym har jag hittat en backe, ikväll fick den sig en omgång. Det fick mina ben också. Dom är inte helt döda, och det skyller jag på myggen. Min plan var att jag skulle ta i så att jag knappt kan gå imon pga träningsvärk, det kommer inte hända. Istället får jag hoppas på att jag inte kommer se ut som någon med böldpest av alla miljoner myggbett jag lyckades skrapa ihop på de 40 miuter jag faktiskt befann mig utomhus.

I övrigt är livet helt hysteriskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0