Mål

Idag är det vårruset. Jag och fem till i klassen har ett lag, jag tänkte att jag skulle spirnga på under 25, vi får se hu det går. Jag borde klara det, men vi får se, känner mig inte i toppform just nu.

Nästa mål är halva lindingöloppet i september tillsammans med Patrick. Hreergud, jag veti nte vad jag ger mig in på, han är ju supersnabb. Men då har jag något att syssla me i sommar: Träna! :D Halva lidingöloppet innebär 15 km i kuperad terräng. Det kommer bli spännande.

Har börjat jobba på styrkan i benen så jag ska palla med. Är svag nu, märks framför allt i backarna. Så i sommar får jag försöka få in backträning och distansträning och kanske intervaller. Eller jag vet inte riktigt, ska forska på området.
Men jag måste nog försöka leta upp en backe nere i skåne i vilket fall. Det kan bli svårt med tankte på att hela skåne är helt platt. Men någon brode det ju finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0