25:15

Det blev inget vårrus under 25. Det blev ett vårrus på 25:15 alternativt 25:45 beroende på om jag ska räkna från att vi gick över startlinjen eller från när de första gick över startlinjen. Glömde kolla klockan när jag sprang i mål, så någon exakt tid har jag inte, varken på karins klocka eller på målklockan. Lite slarvigt av mig, men det var inte precis vad jag tänkte på när jag gick i mål.. Då tänkte jag mest att jag höll på att dö. Men jag tror jag kom in på 25:15 ungefär.

Det va tjockt med folk så i början blev det trängsel och långsam jogg. Jag är grym på att tränga mig ;) Sen fortsatte det att va rätt tjockt med folk hela vägen faktiskt. Förstår inte folk som startar i första startgruppen och sen börjar gå efter 200 meter eftersom de inte orkar springa längre.. Känns lite taskigt mot oss som faktiskt vill springa på tid., dom stoppar ju upp hela altet. Menmen, så är det väl när det är motionslopp och folkfest. Picknicken efteråt var ju god iaf.

Får nog ge mig ut och springa fem på under 25 bara för att visa för mig själv att jag faktiskt klarar det en dag nu snart. Nästa vecka kanske.
Nu är det ju dags att börjar hårdträna för nästa lopp, halva lidingöloppet! :D Iiiiihhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0