Träningsvärk

Jajemän, det händer även den bästa. Jag har efter gårdagens fantastiska löparrunda fått träningsvärk i min högra Quadriceps och min högra Tensor facia latae. Funderar på om jag har någon obalans eftersom jag bara har träningsvärk på höger sida..
Men iaf, lätt värt. Trodde det skulle bli lite trist att springa igår eftersom jag är så ur form på löpningen, men icke! Sjukt skönt runda. Perfekt mycket kläder, perfekt tempo, perfekt allt! Tog till och med två varv på den lilla rundan bara för att det va så skönt :) Vågar inte ge mig ut på ringvägen än. Misstänker att den består av mest is och vattenpölar och risky-running är inte precis min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0