Nej

Svaret på den eviga frågan blir nej. Ingen allstyle open i vår. Med lite resonemang med min coach bestämde jag att nej, det kommer inte funka. Eventuellt blir jag kvar i Västerås till hösten och kanske kan va med då istället.
Så nu blir det upprätthållande och lite utveckande träning (troligtvis inte samma utvecklingstempo som under senaste sju veckorna) vad gäller karaten. Eftersom jag inte hört av Maria så verkar det inte bli samma mängd karateträning heller. Så istället kör jag hårt på löpningen. Min kära löpning som jag saknar och som jag tyvärr inte haft så mycket tid över för under senaste halvåret känns det som.
Antalet träningsminuter lär väl sjunka drastiskt (attans jag som legat så bra till på funbeat ;)) men vad gör väl det? Ikväll blir det jogg i min ensamhet, inte lika kul som att träna tillsammans med någon, men helt okej ändå. Tänkte ta det i ett lugnt tempo eftersom benen inte vant sig vid asfalt än, så då går det rätt lätt för man kan tänka på annat än att man måste andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0