Dåligt med uppdatering

Sorry för det. Men det blir liksom inte riktigt av när jag inte har nått vettigt att skriva om. Löpningen rullar på. Var nere i Skåne hos släkten förra veckan, då blev det inte mycket tränat, men desto mer fikat. Ska ner till Skåne på lördag igen, men i ett helt annat ärende än sist, fortfarande lite hemligt ;)

Sen är det snart påsk, då blir det hem till Småland, och därifrån vidare till stugan, sen Småland igen, direkt vidare till Göteborg och Olivia tillsammans med Emelie. Det blir inte riktigt på någon struktur på träningen när man reser runt tyvärr. jag gillar ju liksom min träning och vill gärna inte missa mina träningspass, men det är klurigt eftersom man inte kan ta med alla sina träningskläder och träningskompisar. Jag får försöka komma på någon bra plan för att lösa detta.

Känns som att jag knappt är i Västerås överhuvudtaget i vår, lite tråkigt eftersom det kanske blir min sista termin här... Blir lite ledsen bara jag täbker på det. Gillar ju min tillvaro och mitt liv här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0