7, herregud!

Det går så fort så fort så jag hinner inte med. Hoppas verkligen jag är 100 frisk på måndag så jag kan träna då, annars kommer det bli nervigt.

Börjar få lite ångest nu, funderar på vad faan jag gett mig in på? Varför gör jag det här? jag vet ju att jag inte pallar med tävlingar. Det kommer aldrig gå. Jag har ångrat mig och vill inte vara med. Tänk om ingen annan tjej är anmäld så jag inte får köra... Det kanske är bra, eller dåligt. Tänk om jag inte hinner bli frisk? När är sista dagen att avanmäla sig, jag vill skita i det? Tänk om jag inte vinner, hur ska jag ta det? Tänk om det går jättedåligt. Tänk om jag klantar mig. Tänk om jag får slåss mot en liten människa, det är jag ju inte så van vid. Tänk om jag får slåss mot en stor människa, då har jag kanske inte en chans. Tänk om jag får möta någon som typ brottar ner mig på en gång, vad gör jag då? Åååååååå, sanslös prestationsångest, som inte precis blir mindre av att jag snart spenderat en vecka i sleep mode.

Lätt panikslagen Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0