3

Då är det bara tre dagar kvar. Tre små pyttedagar. Positivt är att jag är frisk. Var och tränade igår, det kändes bra men jag kände mig lite klen och vek, men det är väl som det bör efter nio dagars soff/sängläge.
Får små ångestattacker lite titt som tätt, men det är väl bara att göra det antar jag, så är det gjort sen. Kan tänka mig att livet kommer kännas lite tomt på söndag, vad ska bli mitt nya mål? Vårruset under 25 min? Nej jag vet inte.. Jag kanske behöver ett jättemål direkt, jag kanske kan ta det lite lugnt bara.

I vilket fall som hellst så är jag sjukt nervös inför lördag. Jag vet inte vad som skulle kunna gå fel egentligen, men jag är rädd att prestera pinsamt dåligt tror jag. Jag är rädd att jag inte kommer kunna gå av mattan och känna mig stolt över min prestation. Men jag är ju inte pinsamt dålig, eller? Just nu vet jag inte, jag har inte så många att jämföra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0