Nervkalops?

Jag tänkte skriva nervkolaps, men det blev fel och ännu bättre beskrivning på hur det känns. Nervkalops.

Ikväll flyttar jag till Skåne, på onsdag börjar jag jobba som sjukgymnast. På torsdag åker jag till Stockholm, på fredag till Ryssland och sen hem igen på söndag för att fortsätta jobba på måndag. Heeeelt sjukt. Jag har ingen kontroll. Men jag gillar det lite också.

Sen är det dags att börja träna på riktigt, enligt mitt träningsprogram. Tänkte ta 15 km med Ewwe idag, men min förkylning satte stopp. Vaknade med ännu täpptare hals och värre hosta, jag tänkte att det är lika bra jag låter bli så jag inte dör. Men hade nog behövt domdär 15 kilometerna i benen, dels för att jag tränat skitdåligt denna vecka och dels för att lugna mina nerver lite. Allt känns helt hysteriskt.

Examen i kyrkan i fredags va jättefin, lite skratt lite gråt och tusen kramar. Det kommer bli lite tomt utan klassen. Sen käkade min och Karin familj ihop, sen var det bilen ner till mamma och pappa i Småland. Firade med Champange och Ewwe att jag är klar.
Igår var en total slappdag, idag med. Snart flyttar jag. Allt känns lite kaos och jag vet inte alls vilket jag ska vara mest nervös över. Ryssland, jobbet, flytten, lidingöloppet, sj? Allt måste klaffa för att jag ska palla.

Ska fösöka uppdatera längs vägen. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0