hundra år sen

Nu är det typ hudra år sen jag bloggade, dags att uppdatera, men jag gör det kort för jag är trött.
nytt sen sist (tror jag)
1. Jag är sjukgymnast. Klappad och klar!
2. Jag jobbar som sjukgymnast. Det är sinnes!
3. Jag har varit i Ryssland. Det var helt sinnes! St petersburg är grymt!
4. Jag har varit på sensation white. Det var grymt!
5. Jag har varit förkyld mer eller mindre konstant sen examen. Inte alls lika grymt som ovanstående punkter.
6. Jag har inte kunnat/orkat träna pga ovanstående punkter.
7. Jag har ett grymt träningssug!!!!

Puss och hej


Lite senare: Ooops, hade visst redan bloggat om allt dethär :/ Då var det inget.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha bra med en liten uppdatering iallafall ;)

Puss!

2011-06-28 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0