Fina jag

Satt just och kom på hur snygg jag har blivit, när hände det? Kollade lite nya bilder på mig på fb och tänkte att jag ser rätt bra ut trots allt. Då är frågan, när hände detta? När blev jag snygg. Eller när fick jag den synen på mig själv egentligen? Jag tror jag ser ut som förut, men självkänslan är bättre.

En teori är att det kommer med träningen. När jag tränar så mår ja bra med mig själv och jag trivs med min kropp och allt den klarar av. Sen finns det ju bättre och sämre dagar, precis som med allt annat. Men så långt jag kan minnas så har jag adrig velat vara med på bild för att jag tyckt att jag varit för ful. Men träningen får mig att må bra, och den får mig att se på mig och min kropp på ett annat sätt och jag kan faktiskt se att kan vara ganska fin och klara av saker.
Träningen har inte alltid varit naturlig för mig och den har inte alltid varit något jag gjort för att jag tycker att det är roligt, men nu när den är det så kan jag verkligen känna hur bra den får mig att må. Även om jag inte alltid är sugen på att träna innan jag ger mig iväg (idag till exempel) så vet jag att jag 99 % av gångerna mår jag toppen när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååå DU ÄR superfin!!!!! Pusssar

2011-06-08 @ 07:57:01
Postat av: Emma

Tack Ewwe! Det är du också! Puss

2011-06-08 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0