62 dagar kvar.

Jag har nu tänkt, och kommit underfund med att jag på något vis behöver dokumentera mina tankar och upplevelser på min väg mot toppen. Eller botten. Vi får se hur det går. Men jag ska iaf göra mitt bästa, och jag brukar va rätt grym när jag ger allt.
12 Mars är det tävlig i fight, jag ska va med, jag ska vinna. Och här kommer jag skriva om vägen dit.

Imon börjar min riktiga träning.

Idag har jag varit iväg och planerat mina morgonträningar med Maria. Det blir mycket mitsträning på morgonarna, sen jogging en morgon i veckan. Än så länge känns allt bra, jag är taggad till tusen. Har fått träningsprogram av min coach som jag ska testsa i två veckor. Får se hur det känns, om något behöver ändras, trappas upp eller trappas ner.

En träningsvecka ser ut såhär:

Måndag
FM: Träning med Maria. Lätt-medelträning
EM: Fysträning/styrekträning. Tung träning

Tisdag
FM: Träning med Maria. Medelträning
EM: Karate. Medelträning

Onsdag
FM: Träning med Maria. Lätt träning
EM: VILA

Torsdag
FM: Träning med Maria, kondition. Medelträning
EM: Karate, fight. Tung träning

Fredag
VILA

Lördag
FM: Karate, fight-fys. Tung träning
EM: Promenad/jogg/vila. Lätt träning

Söndag
FM: Vila/promenad/jogg. Lätt träning
EM: Ki-box. Tung träning

I like it! Jag ska vinna denhär skiten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0