60 dagar kvar, blå

Blåflammig insida lår, känslan av att vara blå på magen, snart blå på utsida lår. Det är många blåmärken idag, och imon är de nog ännu fler. Mer imorgon ska jag och Maria köra mest teknik, och sen är det ju ledig EM, så då får min kropp återhämta sig lite.

Skivstången igår gick bra, väntade mig träningsvärk idag, men har inte fått någon, än så länge.. Men så har det inte heller gått 36 timmar än (träningsvärk brukar komma ca 36 h efter träning). Jag brukar inte få träningsvärk så ofta, mren får jag det så brukar det vara rejält. Men jag tycker det är lite skönt, kostigt nog. Kanske inte om det är sådär jättejättemycke så man inte kan röra sig, men sådär lagom så det känns i varje rörelse, men ändå inte blir plågsamt.

Idag har jag tenta också, det är jag inte alls sugen på ska jag säga. Praktisk exa. Får se hur det går, men min taktik är att gå in där och låtsas att jag har stenkoll, sen är det bara att hoppas på att examinatorn går på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0