58 dagar kvar, jag har hittat den

Jag har hittat rotationen! Jag har övat och övat och nu på morgonen ähr så lyckades jag få till det! Så nu gäller det bara att träna upp den så att jag blir tillräckligt snabb och stark i min rotation för att kunna få tillräckligt med kraft för att få till ett slag eller en spark med den! Tränatränatränaträna :)

En annan sak jag kommit på idag är jag jag kanske innerst inne faktiskt är en morgonpigg människa. Eller idag var jag det iaf. Igår var det sjukt jäkla jobbigt för att ta mig upp och träna. Men idag var det inte det. Det är skönt, om jag ska slippa plågas varje gång jag måste gå upp tidigt. Eller måste och måste, jag har ju valt själv. Men om jag ska lyckas med dethär så behöver jag träna, mycket, och på morgornarna har jag ju tid.

I övrigt är jag förvånad över hur lätt jag klarat att ställa om kroppen och ställa in den på två pass om dagen (bortsett från igår, då det va vila på EM). Jag tycker inte det är det minsta jobbigt faktiskt. De enda och största skillnaderna jag märker är att jag är mycket mer pigg och vaken under dagarna, jag är hungrigare och mitt rum är ännu mer fullt med träningskläder än vad det var innan. Och, just det, jag har tid till långfrukost varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0