51, tuffing?

Har nu varit på fight-träning. Sinnessjukt kul, och sinnessjukt hård träning. Känns lite som om de flesta bestämmt sig för att spöa skiten ur mig, och oj vad dom lyckats! Idag var det jag och nio fullvuxna män som tränade (eller ja, åtminstone sju av dom är väl fullvuxna, övriga två blir kanske det så småningom ;) ). Detta resulterade i att jag fick en fläskläpp och fyra slag som gjorde att jag tappade luften, efter fjärde var jag tvungen att gå och kräkas. Så efter 100 minuters ren härdning så sitter jag här och känner mig sjukt stolt över att jag fortfarnade gick upp på mattan och fortsatte efter en fläskläpp, fyra lufttappningar och lite spya.
Jag kanske är en sjuk människa som tycker att dethär är kul, men vad gör det?

Fläskläppen kanske inte syns lika mycket som den känns om jag inte visar..

..men ser ni det rödaktiga där? Det är BLOOOOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0