51 dagar kvar

Idag är allt bättre, mycket bättre! Började dagen med morgonjogg :) När man väl kommit igång med löpning/jogging/ja-vad-som-hellst-som-ökar-flåset-lite så tycker jag att morgonrundorna är dom bästa, eller sena kvällar. Men det är så mysigt när det är mörkt och lite kallt och inte mycket folk ute. Då kan man likosm va lite i sin egen lilla värld och det bara tuffar på, så himla skönt. Och efter morgonrundan så får man frukost!! Det är nästan ännu bättre :)

Efter frukost hade jag och Karin en ovanligt produktiv förmiddag med hårfärgning och exjobbsskrivning, det gick faktiskt rintigt bra. Fick nog mer gjort idag på fm än vad vi fått på hela veckan. Sen hade vi gruppmöte om exjobb.

Snart är det mat och sen är det karate!!! Terminens förtsa fight-träning! :D Oh vad det ska bli roligt! Träningen i tisdags gick sjukt bra faktiskt, kändes som att jag hade mer kontroll på min kropp än vad jag haft tidigare, hoppas det känns lika bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0