48 dagar kvar, stark

Har ingen träningvärk efter gårdagens anaeroba träning faktiskt! Det var nog gårkvällens dans som gjorde det :) Lite stel i bröstmuskulaturen, men värre än så är det inte. Kanske lite svullen på musklerna, ser ovanligt biffig ut idag :), men det är ju inget negativt.
Känner mig stark just nu, inte för att jag tror att två/tre veckors intensiv träning kan göra så jätejättemycket på styrkan, men att iaf känna sig stark är ju inte helt fel. I kväll blir det kibox med Sandra! Åh vad jag har längtat! Då får det bli upp till bevis om jag blivit något starkare eller inte.

Imon börjar de intensivaste dagarna på veckan igen. Måndag, tisdag, onsdag känns som de dagar med mest träning. Eller måndag tisdag egentligen, onsdag är ju bara ett pass. Vilokvällen på onsdag är så himla läglig just där, för då börjar jag känns mig trött i kroppen. Sen på torsdagen är det två pass igen, men det känns som ingenting eftersom jag har hel vilodag på fredagen. Sen på helgen så är det ju bara ett pass om dagen, och då är det ju helg, så då är man ju ledig ändå.
Känns skönt att faktiskt inte börja träningveckan med träningsvärk, som förra veckan, det va lite tungt. Men jag fixade ju det med! Fast denhär veckans sista pass är ju iofs inte gjort än, och kibox är ju rättså jobbig träning, så vem vet, kanske har träningvärk imon iaf.

Åter till gårkvällen. Herregud vad vi hade roligt! Det är längesen jag tokdansade så sanslöst, jag älskar det verkligen! Lite trött idag, men vad gör det. Spendarar dagen med att vila och skriva lite exjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0