47, trött maharaja



När jag jar handduksturban efter att jag duschat så brukar min morfar kalla mig maharaja, och idag är jag en väldgit trött sådan. Det var superjobbigt att ta mig upp ur sängen för att jogga ner till Maria och träna idag, verkligen  jättejättejobiggt. Sen när jag väl va igång och tränade så var det rätt lugt, förutom lite seg i benen, men det kan man väl stå ut med. Se när jag kom hem så blev jag trött igen, nu har jag suttit här och segat med frukosten i över en halvtimme, som en väldigt trött maharaja. Som tur är så har jag mycket tid på morgonarna efter träningen, kanske till och med hinner med en PN innan det är dags att sätta igång med skolarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0