44, figth

Idag är det dags för fight igen, och tur är väl det! Har precis haft grupphandledning. Vår handledare var inte där, idag heller. Men han hade ju iaf skickat med ett papper med den andra handledaren med lite kommentarer på, och som vanligt fick vi typ bara kommentarer på att det var talspråk. J***a människa! Inte nog med att han inte är där, han har ingen vettig feedback heller! Åååååhhh! Det är så frustrerande. Tur att jag ska få slå ur mig lite ilska och frustration ikväll.
Tyvärr är jag lite trött idag, känner mig inte helt på hugget, men det är kanske stressen över exjobbet osm snart måste va klart som gör sig påmind. Men jag får väl se till att försöka ge allt ändå, jag brukar ju bli taggad och träningssugen när jag väl kommer till dojon. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0