42

Gårdagens vilodag var så himla skön, gick runt i mjukis heeeeela dagen. Kan inte minnas att jag gjorde något vettigt överhuvudtaget, men det gjorde jag nog tror jag. Lite plugg och så, och köpte godis :)

Idag var det karateträning, tränade sparkar, och jag får verkligen inte till det längre, eller jag vet inte om jag någonsin fått till det, men jag tror det.. Får fortsätta öva helt enkelt. Gick lite bättre några sparkar, då jag blev förbannad på mig själv för att jag inte kunde. Men det är ju synd om det ska behövas för att jag ska lyckas sätta en spark. Måste ju kunna plocka fram och använda dom när jag vill, inte bara när jag blir arg. Men, träna träna träna träna, det är det enda jag kan göra om jag ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0