40? Herregud, jag har tappat räkningen, men jag tror det stämmer

Tror det är 40 dagar kvar, eller 41 eller 39, är inte helt säker. Men jag tror på 40.

Idag sa Maria något väldigt väldidgt bra. Vi körde en slagkombination där man ska ducka för ett slag sen göra uppercut och sen krok. I själva duckningen skyddade inte jag huvudet, varpå maria slog mig i huvudet så jag skulle märka att jag inte skyddade mig.  Sen skyddade jag huvudet. Sen sa hon att jag gjorde det bättre och jag svarade att jag försökte tänka på det. Då sa hon (här kommer poängen) att jag ska inte behöva tänka på det, det ska sitta. Det är så himla sant, jag ska förhoppningsvis så småningom inte behöva tänka på allt jag gör, utan det ka komma instinktivt och naturligt. Det gör det inte i nuläget. Men hur ska jag få in det så att det sitter utan att jag tänker när jag gör det då? Jag tror att enda sättat är att just tänka på det, hela hela tiden. Tänktänktänk, och tränatränaträna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0