Semester

Idag börjar min semester, känns rätt skönt faktiskt. Började dagen med att gå upp rätt tidigt, men ändå tillräckligt sent för att det skulle bli sovmorgon. Sedan vinkade jag av större delen av min familj som ska upp och fjällvandra i en vecka i Norrland någonstans. Var lite ledsen ett tag för att jag bestämde mig för att inte följa med, men nu känns det mest skönt. Istället för att åka bort på semestern så tänker jag åka hem. Hem till mitt kära Västerås.

Spenderar morgonen med att söka lite jobb, sen blir det en joggingrunda tror jag. Måste verkgen börja hårdträna nu om jag ska klara halva Lidingö på okej tid (och om jag ens ska ta mig rund på maran nästa år).

Gjorde i veckan min bästa tid på 5 km, och det känns ju bra att jag inte tappat allt. Kanske bör tillägga att det var nere i skåne, vilket innebär platt som en pannkaka, med perfekt löparväder och utvilade ben.. Men ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0