Inspiration

Nu har min käre vän Evelina börjat blogga lite mer intensivt igen, vilket gör mig väldigt inspirerad att blogga mer också. Hon bloggar om lite allt möjligt, men framför allt träning och livsstil.
Så, jag antar att jag kommer ta tag i mitt bloggande lite mer och hålla er uppdaterade om mitt liv, och framför allt om min träning. Har två stora mål att träna inför det närmsta året: Halva lidingöloppet  i höst och jubileumsmarathon i Stockholm nästa sommar. Så det kommer bli mycket löpning framöver :)

I övrigt kan jag berätta att jag kommit in på en utbildning till personlig tränare i Gävle. Jag har tackat ja till min plats där eftersom jag inte vet om jag får något jobb. Som det ser ut nu så kommer jag bege mig norrut och bli en gävel (eller vad heter de som bor där?!?) under hösten. Känns helt okej måste jag säga, även om jag från början inte var iställd på att plugga ett halvår till. Mer om detta kommer allt eftersom. Just nu vet jag inget mer än att utbildningen är i Gävle. Vet inte var jag ska bo eller när terminen börjar eller någonting, men det får jag nog reda på så småningom!

Kommentarer
Postat av: Evelina

åå vad glad jag blir att jag har inspirerat dig :D

Postat av: Emma

Hihi :)

2011-08-11 @ 20:47:51
URL: http://skallepar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0