En halv dag

Det är så mycket det krävs för att jag ska bli less på att inte ha något att göra om dagarna. Plus att det är svinvarmt så jag inte orkar ge mig ut och springa förrän senare.. Jag tror jag är en rastlös människa.
Har fått lägenhet i Gävle nu. Eller åtminstone en tredjedels lägenhet. Dela kök och toa med två andra studenter.. Jag antar att det är okej för ett halvår.

Snacka om att få rubba på mina gränser. Först sa jag att jag inte skulle flytta mer norr om Västerås, nu ska jag flytta till Gävle. Sen har jag alltid sagt att jag absolut inte vill dela kök och toa, nu ska jag dela just det. Men det känns helt okej, det kommer förhoppningsvis va värt det. Och vem vet, jag kanske får dela med två assköna!

Nästa vecka börjar karate-terminen. Det innebär att jag kommer kunna vara med och träna två gånger innan jag flyttar! Inte så lite glad för det kan jag säga!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0