Den förlorade sonen har återvänt!

För typ ett år sedan försvann min vindjacka. Efter det har jag provat jättejättemånga, men ingen som lever upp till min älskade b-märkes vindjacka. Jag har till och med köpt en vindjacka för att senare upptäcka att den var helt oduglig att springa i (trots att den var väldigt snygg). Men nu har jag hittat den!

Mitt uppe i ihoppackandet av lägenheten så dök den upp! Och den lilla rackaren har legat där längst bak, länst in och längst ner under en krog i garderoben hela tiden! Och jag som har letat så! Nu är jag lycklig igen.

Jag har fått lägenhet och jobb också, det kan ju kanske också bidra till att jag är lycklig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0