Dåligt

Åååååå vad jag mår dåligt när jag inte gör någonting på en hel dag!!!
Idag har jag suttit här i mitt hörn i soffan. Det började bra, gick upp vid åtta, käkade frukost, eldade i brasan och kollade på regnet. Väääldigt mysigt. Och sen packade jag om i min packning (mitt hem) ute i garaget eftersom vissa av lådorna visst var lite tunga för sitt eget bästa. Och sen vet jag faktiskt inte alls vad jag gjort på hela dagen!! Typ kollat på en film. TUR att jag ska ut och springa en runda sen, så åtminstone får något vettigt gjort idag.

Jag borde egentligen njuta av att vara ledig, ta vara på tiden liksom. När ingen annan är ledig och när jag inte precis har några måsten så tänkte jag att det kanske skulle va skönt att inte ha något att göra, men det har inte varit skönt, inte ett dugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0