Svårmotiverad

Jag har haft ett rätt bra flyt innan ett tag tycker jag. Och nu kommer baksmällen: Jag är sjukt svårmotiverad, är inte sugen på något alls överhuvudtaget (förutom kaffe), har ingen lust att träna, har ingen lust att göra någonting, kan inte sova.. Är i allmän obalans verkar det som. Och på toppen av allt det så är jag grinig och lättirriterad också. Troligtvis till följd av oregelbunden träning och dålig sömn.
BAAAAHHHH, det är drygt. Men man kan ju inte ha flyt jämt, så en formdipp får jag väl stå ut med.

Tog trots min kropps och hjärnas motstånd mig ut på en joggtur, som lyckades bli min snabbaste någonsin tror jag. Och det är ju helt okej, men eftersom jag är grinig kan jag inte vara riktigt glad över mina 11,6 km/h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0