Sovmorgon

Idag tog jag sovmorgon. Ställde klockan på 9 ifall jag skulle va sugen på att ge mig ut på en förmiddagsjogg. Men det går segt nu, fortfarande inte sugen på någonting alls. Så istället låg jag kvar i sängen till halv 10. Då kände jag mig tvungen att gå upp eftersom det känns som slöseri med tid att sova. Men eftersom jag inte har så mycket att göra om dagarna nu så kanske jag skulle legat kvar.
Jag vet helt allvarligt inte vad det är med mig. Grinig och nerstämd. Känner ingen lust eller ambition till någonting. Nu ska jag hur som hellt käka lite fruksost och dricka lite kaffe och försöka njuta av denna gråa dag.

Dagens träning blir antingen dans eller löpning i rocklunda ikväll. Jag och Karin var och kollade in rocklunda i lördags, spåren är i stort sett snö- och isfria, så nu kan jag börja utmana migsjälv med rockis mördarbackar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0