Låt oss se om du kan dansa...

Ikväll blir det dans på frisks, har bestämmt mig för att skaffa 10kort där så jag kan gå på danspassen, har haft lite svårt att komma på vad jag ska träna på onsdagar och fredagar, men nu har jag kommit på att det är danspass på frisks då, och det är ju himlans roligt. Så det har jag bestämmt mig för. Investerar mina julklapsspengar på detta. God investeringen. Andra investeringar jag gjort för dessa pengar är ett par nya löparbyxor (eftersom jag sprang ur de andra ;)), en orangeröd klänning och fika för att fira att jag fått jobb som sjukgymnast!

Whhhatttt! Tänker du då ellerhur? Det är så pass bra att jag fått sommarvik som sjukgymnast nere i sölveborg. Känns hur bra som hellst, men samtidigt sjukt nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0