Biverkning?

Efter frukost blev allt lite bättre. Jag satte mig ner och sökte jobb inför hösten på förmiddagen, så då kände jag mig lite produktiv och blev genast på bättre humör.

Igår kollade jag min garderob lite, insåg att jag har stor brist på kläder. Eller nej, inte på kläder, men på kläder som passar. Träning har en viss effekt på kroppen, egentligen ett lyxproblem kanske, men fortfarande lite jobbigt när man är pank och behöver kläder, jag vill ju inte gå naken liksom. Och hade jag haft en tanke på att det är såhär det skulle blir så hade jag ju givetvis tagit före-bilder. Nu har jag bara efter-bilder. Och här är dom, bevis på en av träningens biverkningar. Kanske bör varna för att en del hud syns, men det kanske ni kan blunda för.. håll för med tummen eller något.
Jag borde kanske också klargöra att det är bara träning som gjort att det blivit såhär. Inga ändrade matvanor, ingen bantning eller livsstilsförändring alls. Förutom att jag typ käkat dubbla frukostar och fikat fem gånger i veckan ibland. Alltså, om någon förändring i min kost förekommit så skulle det nog snanare vara så att jag ökat mitt födointag. Så alla som säger att man inte kan bli smal bara av att börja träna och promotar för alla möjliga bantningsmetoder, släng er i väggen.


Viss putmage kvar, den kommer jag aldrig bli av med tror jag, det är ett släktdrag. Men shortsen är aldeles för stora.


Denhär skjortan satt tight på mig förra sommaren, nästan för tight..

Samma skjorta utan att jag drar i den.. Inte så tight längre...


Byxorna jag jobbade i förra sommaren. Dom faller av om jag inte håller i dom.


Klänningen jag köpte till förra årets midsommar, då satt den tight upptill, nu är den en påse.


Denhär ska iofs va lite oversize, men inte som den är idag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ojoj... shiit!! Vad duktig du är :) Ännu ett tecken på att ja borde träna mer...

2011-04-14 @ 06:31:46
URL: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0