Tid?

Ibland har man inte tid, inte för något annat än sigsjälv och knappt det ens. Andra gånger har man tid så det blir över, som nu. Det är konstigt detdär.
När man vill ha massa tid över, då finns ingen. När man sen hellst inte alls vill ha tid över, då sitter man där, och väntar, drygar, tänker, och tiden släpar sig fram.
Men det är väl så det ska vara. Kanske för att man ska uppskatta den tid som går fort, då man har roligt. Eller för att det bara är så av ren jävlighet, inte vet jag.

Just nu vill jag iaf inte ha tid över. Försöker fylla mina dagar, men ändå sitter jag här rätt som det är; kollar facebook, kollan mejl, studentportal, facebook igen. Tre minuter har gått.

Det är svårt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0