Dag 1

Idag är dagen som jag väntat på och fasat över. Den började klockan skittidigt idag på morgonen, och nu är den snart över, och imorgon är det dag 2. Spänningarna har lagt sig, och jag är så jäkla slut.
Det är längesen jag kände mig så okunnig, men ändå vet jag att detta är något jag gör för att lära mig. Det har varit roligt, men läskigt.
Att komma ut på praktik är som att slungas ut i verkligenheten, det är inte lätt, men det är ett lärorikt äventyr. Och jag hoppas verkligen att jag lär mig massor!
Från att igår känna mig rätt säker på saker och ting till att idag komma ner på jorden och inse att jag inte har en aning, det är ganksa omvälvande. Så efter dagens bestyr är jag trött överallt. Jag ska dricka mitt kaffe och sen ska jag sova, för att gå på det imon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0