väntan på en vår som aldrig kommer

Idag är en helvetes dag. Det har varit en helvetes dag hela dagen. Det började när jag vakande idag och insåg att jag var tvungen att gå upp, grinighetsbarometern steg i taget. det blev sedan bara ännu värre när jag insåg att det snöar. Snöhelvete fyra månader för sent. Då ville jag bara lägga mig och dö hela dagen. Men icke. Upp och duscha äta klä på ge sig av gå i skolan hata tentan som inte kommit vara grinig sova på lektion vilja hem stressa för att äta och gå igen. G r i n i g.

Och jag vet precis vilken känsla det är, jag vet vad det är som kommer. Ge mig en paus från mitt liv. Jag orkar inte igen. Snälla någon tänk åt mig och fatta mina beslut, hjärntvätta mig och säg till mig vad jag ska tycka och göra. Kontrollera min hjärna ett tag, agera autopiot och låt mig bara glida med. Skjut mig och låt mig va.
Gode gud ta mig ur dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0