Kombo?

Idag har det hänt. Det jag aldrig trodde skulle ske. JAG OCH KARIN HAR ANMÄLT INTRESSE PÅ EN TREA! Kan ni fatta detta? I början på nästa vecka får vi reda på hur våra liv kommer se ut. Eller nä, men lite. Det är en trea med kök i Petersberg, petersbergsvägen 16 om ni är sugna på att kolla up var det ligger. den har balkong också. Det ligger lagon nära till allt, mitt emellan centrum, skolan och nya karatelokalen (som vi kommer flytta till i höst eftersom att vi inte får va i mariaberget längre).
Så, nästa vecka kanske det bli titt på lägenhet, beslut om lägenhet, och beslut om komboskap. Det är rätt stort beslut, men vi är sjukt glada. Hoppashoppashoppas att vi får den och att den är fin.

Inte nog med att det ska bli übergött att flytta ihop, vi kommer tjäna massa pengar på det med! Det ni!

Det har hänt andra spännande saker i mitt liv med som ni inte vet om, men vill ni veta så får ni ringa. Men jag kan slå vad om att ni verkligen vill veta.. :P

Happihappihappi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0