helvetesdag?

Vaknade halv två, slut i huvudet, genomsvettig men iskall. Gick upp, tvingade mig att äta något.
Upptäckte att fil och flingor och pålägg va slut, alltså, alla potentiella frukostingredienser. Tvingade i mig alvedon och enhineatex (eller vad det nu heter). Tog en dusch. Åt gröt, samlade kraft för att orka ta mig ner till cyklen för att cykla till affären.
Punka! fan. vilken annan dag som hellst, men inte idag, snälla. Jodå, idag. totalpunka. Så det va bara till att traska iväg mot ica. Oh ännu värre då, det började snöa. Vafaan. När tar det slut?

Kommentarer
Postat av: Nazzi

Om damen inte misstycker så läser jag den här bloggen nu:)

2009-03-23 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0