melissa och jag

sen en tid tillbaka har jag varit trött
försökt att vara allt på samma gång
så mycket man kan göra och borde och vill
mitt i allt så ska man räcka till
sen en tid tillbaka har jag varit tom
och försökt hitta spår som leder rätt
ja det finns så mycker måsten att vara bra på det man kan
och mitt i allt så ska man vara sann

// Melissa horn, Sen en tid tillbaka

Hon sjunger allt det som jag tänkt och kännt nu. Har fortfarade aldeles för mycket att göra för att min tid ska räcka till, men jag har iaf hittat rätt. Mitt leende är väldigt trött, men jag ler trots allt.
För även om jag aldrig hinner sitta ner och ringa alla jag borde ringa, och även som jag inte hinner ägna mig ått bara vara så är det jäkligt bra, det är skönt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0