Nu börjas det

Imon ger jag mig av till Söderköping, eller närmare bestämt Stegebrog. Där ska jag vistas i knappt två månader, jobba, träna och bo på slott. Jag är nervös, första gången på sju år jag börjar nytt jobb, och jag ska bo där också.
Långt ifrån alla andra. Men jag är inte helt själv iaf, jag har Ymi och bror Jonas där iaf.

Men det blir konstigt att inte kunna träffa vänner på nästan hela sommaren, knappt träffa mamma och pappa. Men jag tror et går bra. Eller jag hoppas det iaf.

All packning ligger på sängen, vet inte om jag glömt något.. Det har jag säkert. Menmen, jag kommer väl åka till västerås och hälsa på min pojke, så då kan jag hämta saker jag glömmer..

Nu ska jag packa lite till.
Sov gott och trevlig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0