Tajm for blogging

Japp, nu sitter jag här igen, men ltie tid över.
Funderar på lite allt möjligt. Mest på hur det går för ewwe idag, om hon trivs, om det är bra klass, ja allt. För er som inte vet så börjar Arbetsterapeutprogrammet i Jkpg idag. Så spännande!!
Funderar även på hur det kommer bli när tobbe flyttar hit, och när Sandy inte bor preces jämte mig längre, och vem som ska bo där istället. Jag har mardrömmar om vem det kan tänkas vara.. Shit tänk om det är värsta möjliga, eller bästa möjliga. Men bästa möjliga är nog inte så troligt. Jag har ju redan sandra och karin i mitt hus, en till skulle bli för bra nästan! Om det kan bli för bra.. tror inte det egentligen.
Men som tur är så flyttar sandra och tobbe in en trappa ner bara, så dom blir ju änså mina grannar.

Nu kom karin, så nu kan jag inte blogga mer. får ta resten senare!

Kommentarer
Postat av: Karate-Karin

Jag tror att det är jag som förstör din bloggkultur. Förlåt!

2009-01-13 @ 14:56:40
URL: http://lingonmoster.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, ja det gör du. Jag hade mycket hellre bloggat hela dagarna än att sitta och ordbajsa i ditt sällskap, för det är jobbigt att få respons på sånt man uttrycker ;P Elller inte!

2009-01-14 @ 13:11:20
URL: http://skallepar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0