fortsatt uppdatering

Jag fortsätter väl här, där jag slutade sist.
Jag fuderar mycket över hur tentan gått. Det gick ju bättre än väntat, men fortfarande fruktansvärt dåligt. Men orka med en omtenta? Näe, det känns tufft. Men jag får väl skylla migsjälv.

Och! Nu när jag och karin har bestämt oss för att ta tag i pluggandet ordentligt, precis som vi gör efter alla tentor, och bestämmt oss för att plugga varje dag direkt efter att vi ätit efter skolan.  Vi beslutade oss för att gå igenom allt osm gåtts igenom under dagen, och jag var väldigt peppad för detta förslag. Och jag känner att jag verkligen orkar med det. Vad händer då? Jo, vår föreläsare på första föreläsningen (förutom introduktioen) på nya kusen dyker inte upp. Så detdär med att plugga hela eftermiddagen som vi planerat gick åt skogen. Men vi har ju ändå lite annat att fila på som vi ska ta tag i sen.

Mer spännande som händer i mitt liv är att vi ska till vemdalen nästa vecka med klassen, eller iaf alla som vill/kan följa med. Ska bli skitkul! Och efter att släpat snowblades och pjäxor till västerås, och efter massa velande, så har jag bestämt mig för snowboard hela veckan! Så skidorna får stanna hemma. Vi ska ändå åka bara tre komma fem dagar, så då kan jag lika gärna hura/låna bräda alla dagar och bli kung på det. Visst att jag kommer ha svinont och eventuellt behöva amputera från midjan och nedåt sen, men jag ger det en chans.. eller ja, tre komma fem dagars chans.

Men det ska bli gött med lite semester iallafall
oh jag tror att jag på snowboard kommer va jäkligt ball


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0