efter några dagar

Ett visst antal dagar för sent så öppnade jag idag de sisa luckorna i min julkalender som jag fått av ICA.
Och OMG! Hahaha. Som tur va hade Karin varnat mig för dess smaklösa innehåll.

Ont anande öppnade jag lucka nr 23, och där fann jag en bild på i stort sett nakna människor och texten:
Julbadet är den sköna stunden
men det tycker inte hunden.

Vad sjutton gör dom med hunden??? Jag vill inte gräva djupare i denna fråga, men jag tycker synd om honom.

Även under lukan på självaste julafton fanns ett rim som lätt misstolkas. Det lyder såhär:
Säcken är tömd och nu är det på tiden
att alla för njuta av helgen oh friden.

Detta rim måste vara av tomtemor. Men herregud! Spar på detaljerna!

Jag är nu efter dessa smaklösa rim inte speiellt sugen på att rimma själv. Men det kanske dyker upp så småningom när jag hämtat mig från denna traumatiska upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0